Naiskodukaitse Rapla ringkond tähistas oma aastapäeva väljasõiduga Võrumaale Naiskodukaitse Rapla ringkond tähistas Reedel, 2. augustil peale tööd kogunesid Rapla naised ja nende pered staabi juurde, et vurada Võrumaale, tähistama Rapla ringkonna aastapäeva. Sõit Raplast Vastseliinasse sujus ladusalt. Seal võttis meid vastu Vastseliina jaoskonna esinaine Anu Jõgeva. Kuna kohale jõudsime juba videvikus, siis tegime kerge eine, rääkisime juttu. Panime paika ka veel järgmise päeva plaanid. Ja selline oli meie laul: Naistevägi „ Kimmas Käpp“ 1) Naistevägi tulõ siit Kodukaitsmisõ elitt ;; üts-kats-kolm-neli;; 2) Relvis mõistus, kimmas värk Sälän triibõlinõ särk ;; üts-kats-kolm-neli;; 3) Pallo naisi õgalt puult Raplamaalt ja Võrusuult ;; üts-kats-kolm-neli;; 4) Naistevägi „Kimmäs Käpp“ Pelgäma piät õga pätt ;; üts-kats-kolm-neli;; 5) Uhkõ naseh Määsi mäel Tulli kokko imme väel ;;üts-kats-kolm-neli;; ← Eelmine Kuidas me suvipäevadel käisime ja miks mu püksid mitu korda märjaks said Järgmine → Hiie jaoskond korraldas rännak-laagri Naiskodukaitse Rapla ringkond tähistas oma aastapäeva väljasõiduga Võrumaale

Kaja Heinsaar, Kristel Kaasiku 8. augustil 2013

Laupäeva hommikul ärkasime kell kaheksa, sest kella kümneks oli oodata külalisi Võrumaa ringkonnast. Külaliste poolt pakutust kõht head ja paremat täis söödud, jutud räägitud, asusime teele Luhamaa poole. Osalesime Seto kuninga valimistel. Enne valimistele minemist pestakse ennast puhtaks ja tehakse korda. Nii tegime ka meie, käisime Kirikumäe järves ujumas. Vesi tundus küll pisut külmana, aga kannatas ujuda küll. Nüüd olime valmis, et aidata valida Setodele uus kuningas.

Naiskodukaitse Rapla ringkond tähistas oma aastapäeva väljasõiduga Võrumaale

Et asjast paremini aru saada miks ja mis toimub, käis meile rääkimas kunagine Seto kuningas Aare Hõrn. Kui uus kuningas oli valitud toimus tema auks rongkäik, mida ta ise juhtis, sest see oli tema esimeseks tööks. Ka meie osalesime rongkäigus ja laulsime oma laulu ( sõnad jutu lõpus ).  Peale Seto kuninga valimisi Luhamaal leidsime, et suudame ammutada veel kultuuri ja otsustasime külastada Vastseliina linnuses toimuvat kontserti „ Tsellod öös“, mängis C-Jam. Öine kontsert küünlasäras ja tõrvikutega ehitud linnuses oli võrratu elamus pika päeva lõpetuseks. Siirdusime tagasi ööbimispaika, kus meid ootas õhtusöök.

Pühapäeva hommikul oli kurb asju pakkida ja asuda kodu poole teele, sest ilm oli ilus ja koht veel kaunim. Tuju tegi paremaks see, et enne koju sõitu külastasime Kuperjanovi jalaväepataljoni. Meid võttis seal vastu kaplan Anna-Liisa Vaher, kes tegi väga huvitava ekskursiooni. Lõunaks sai maitstud ka sõdurisööki. Edasine tee kulges Suurele Munamäele ja sealt edasi Hinni kanjoni juurde. Viimase külastuskoha lähedal oli tore pererahvas, kelle juures saime pidada piknikku ja käia ujumas enne kodu teele asumist.

Ja selline oli meie laul:

Naistevägi „ Kimmas Käpp“

Tulli kokko imme väel

;;üts-kats-kolm-neli;;

Naiskodukaitse Rapla ringkond tähistas

Laupäeva hommikul ärkasime kell kaheksa, sest kella kümneks oli oodata külalisi Võrumaa ringkonnast Külaliste poolt pakutust kõht head ja paremat täis söödud, jutud räägitud, asusime teele Luhamaa poole Reedel, 2. augustil peale tööd kogunesid Rapla naised ja nende pered staabi juurde, et vurada Võrumaale, tähistama Rapla ringkonna aastapäeva. Sõit Raplast Vastseliinasse sujus ladusalt. Seal võttis meid vastu Vastseliina jaoskonna esinaine Anu Jõgeva. Kuna kohale jõudsime juba videvikus, siis tegime kerge eine, rääkisime juttu. Panime paika ka veel järgmise päeva plaanid.